DUK

Ar turite kokių nors klausimų? savo klausimą rasite čia arba paklauskite mūsų.

Kas yra “gera” arba “kokybiška” svetainė?

Visi verslininkai žino, kad svetainė turi parduoti, bet ne visi žino iš ko susidaro svetainė, kuri ne tik atsipirks, bet ir uždirbs pinigų.

Kokios svetainės atsiperka?

Kaip rodo praktika, pelningos yra svetainės, kurios ne tik generuoja lankytojų srautus, bet ir konvertuoja lankytojus į pardavimus (skambučius, užklausas, konversijas).

Tam, kad svetainė būtų pelninga, reikia tik 2 faktorių: “kokybiškos” svetainės ir konversijų optimizavimo.

“Kokybiškai” sukurta svetainė gali pretenduoti į geras pozicijas paieškos sistemose. Jeigu svetainė nėra “techniškai” tvarkinga, jos potencialas nebus išnaudojamas ir bus sunku pasiekti gerų rezultatų Google paieškos sistemoje.

“Kokybiškos” svetainės savybės yra tokios:
  • Tvarkinga svetainės architektūra sukurta pagal SEO tyrimą
  • Tvarkingas programavimo kodas
  • Tvarkingai atliktas vidinis SEO optimizavimas.
  • Krovimo greitis 3 – 5 sekundės
  • Pritaikymas mobiliesiems arba AMP
  • Kai svetainėje jau yra lankomumas iš paieškos sistemų arba kitų kanalų ( socialiniai tinklai arba kt.) ateina laikas konversijos matavimui ir optimizavimui. Konversija turės didžiausią įtaka pardavimams.
Kas yra SEO?

Norite sužinoti kas yra SEO ir kaip jis veikia šias metais? Skaitykite iki galo ir jums nebereikės ieškoti papildomos informacijos. Arba žiūrėkite SEO webinaro įrašą pradedantiesiems žemiau.

Kas yra SEO optimizavimas?

SEO (angl. – search engine optimization) – yra procesas, kurio metu optimizuojamas tinklapis, kad jo turinys būtų matomas paieškos sistemose pagal populiarias vartotojų užklausas, kitaip vadinamais raktažodžiais.

Kodėl reikia optimizuoti svetainę?

2 milijonai blogo tipo įrašų publikuojami kasdien. (Šaltinis: Neil Patel) Tai reiškia, kad kasdien atsiranda vis daugiau turinio, kuris natūraliai konkuruoja už lankytojų dėmesį. Svetainės, kurios nėra optimizuotos, turi mažą tikimybę patekti į TOP 10 pagal populiarias užklausas.

Kaip rodo tyrimai, TOP 5 rezultatai Google paieškos sistemoje gauna apie 70 % visų paspaudimų. Dėl šios priežasties dauguma verslininkų ir svetainių savininkų nori, kad jų svetainė būtų matoma kuo aukščiau pagal aktualias užklausas.

SEO arba PPC (Google Ads)

PPC (anglų – Pay per click) kai svetainės savininkas moka už kiekvieną paspaudimą ant jo svetainės nuorodos, nepriklausomai nuo to, ar tai atnešė naudą svetainės savininkui, įvyko pardavimas ar ne, paliko klientas savo kontaktus ar ne, paspaudimas bus apmokėtas.

Jos privalumai yra tie, kad ją galima paleisti labai greitai. Tai reiškia, kad svetainėje gali atsirasti lankytojai, kurie ieško būtent jūsų prekių ar paslaugų.

2017 metais Google pakeitė mokamos reklamos (PPC) atvaizdavimą į keturias mokamas pozicijas virš organinės paieškos rezultatų. Mokama reklama pažymėta specialiu ženklu.

Organinė paieška ir rezultatai

Nemokama reklama yra organinė paieška (anglų – organic search). Kai kalbama apie organinę paiešką ir lankytojų srautus iš natūralios paieškos, turima omenyje, kad tinklapio savininkui nereikia mokėti už kiekvieną lankytojų paspaudimą ant jūsų svetainės nuorodos Google paieškos sistemoje.

Ką daro SEO agentūros?

SEO specialisto darbas yra sutvarkyti svetainę taip, kad lankytojai ir Google robotas teigiamai įvertintų jūsų svetainės turinį, techninę būklę ir išorinius faktorius. Svetainės optimizavimas yra nuolatinis procesas, kuris reikalauja nuolatinės analizės, numatytų darbų atlikimo, testavimo, stebėjimo ir pakeitimų pritaikymo pagal gautus rezultatus. Jeigu SEO optimizavimas atliktas teisingai, teigiami rezultatai turi pasirodyti jau po kelių mėnesių. 

Ką gali padaryti SEO specialistas?
  • Atlikti vidinį svetainės SEO auditą
  • Atlikti išorinį svetainės auditą
  • Identifikuoti probleminės svetainės vietas
  • Ištaisyti SEO spragas svetainėje
  • Pagerinti svetainės pozicijas organinėje paieškoje
  • Padidinti srautus iš organinės paieškos
Ko negali padaryti SEO specialistas?
  • Pagerinti svetainės reitingų per naktį
  • Atsakyti už pardavimus (offline ar online)
  • Atsakyti už konversijos rodiklius
El. parduotuvių SEO

lektroninėms sistemoms galioja tokios pat vidinio ir išorinio optimizavimo taisyklės kaip ir paprastoms svetainėms, bet yra keli svarbus momentai, kurie dažnai būna praleisti.

Itin svarbu sukurti tvarkingą struktūrą parduotuvės kūrimo metu. Elektroninės parduotuvės struktūra ir katalogas turi būti padarytas pagal anksčiau atliktą raktažodžių analizę ir surinktą semantiką.

Viena iš dažniausių elektroninių parduotuvių problemų yra neteisingai išnaudojamas indeksavimo biudžetas (crawl budget). Todėl svarbu atkreipti dėmesį į tai, kokie puslapiai pateko į Google indeksą, t. y. buvo aplankyti google roboto, o kokie nepateko.

Svarbu palyginti kiek elektroninė parduotuvė turi vidinių puslapių bendrai ir kiek iš jų pateko į indeksą, buvo aplankyta Google roboto. Jeigu ne visi svetainės puslapiai pateko į Google indeksą, tai gali reikšti, kad jūsų crawl biudžetas išnaudojamas neefektyviai. Pvz: jūsų elektroninė parduotuvė turi 1000 vidinių puslapių, o Google, dėl vienų ar kitų priežasčių, nustatė jūsų svetainei tik 500 puslapių crawl biudžetą.

To pasekoje Google robotas aplankė tik pusę jūsų svetainės puslapių, o tai reiškia, kad kiti 500 puslapių arba prekių nebuvo suindeksuoti, todėl jie nebus matomi Google paieškos sistemoje.

Hello World ...

Klauskite mūsų?

Jei čia nerandate savo klausimo, galite jį užduoti mums, atsiųskite savo klausimą, mes jums atsakysime per mažiau nei 24 valandas.